Wednesday 16 January 2013

Our first baby ;)

Hai Assalammualaikum.

Firstly i want to say thank you pada sesiapa yang baca blog ni. This blog actually for my preparation for bride to be (b2b).

Saya ingin membuka lembaran 2013 ini dengan lafaz bismillah untu mulakan new project saya bersama adik beradik saya.

Present u..........



Hai there!
We present u.
Our first baby online rental for wedding.



kawen-kawen rentals.

Ramai yang tanya.
Barang apa ada untuk disewa/dijual? 
 Barang-barang untuk majlis kahwin.
First barang yang saya kasi sewa mesti la Payung Lace.

Idea siapa?
idea my sis, azura and i.

Nak sewa barang ambil dekat mana?
 Johor Bahru sahaja. Oleh itu barang adalah terhad.
Saya ada sediakan tempat yang boleh diambil di tepi caption 'gambar fb'

Kalau beli barang?
Untuk pembeli yang tinggal jauh, saya boleh pos barang (untuk pembelian sahaja).


Ada cagaran ke pada setiap barang yang disewa?
Ya, anda perlu bayar cagaran sebagai deposit keselamatan sekiranya barang kami rosak selepas dipulangkan. Tujuan supaya anda menjaga barang kami dengan baik :) and dont worry. 
Harga deposit adalah berpatutan.

Bagaimana nak contact kami?
Kalau anda berminat, boleh like kami di facebook : 
atau 
email kami:

kawen_rentals@yahoo.com
and lastly... Tq for your support.


Oh ya! A'a adalah singkatan nama saya dan 'dia'. Oleh itu saya ingin memperkenalkan nama saya ialah Arda ;)

No comments:

Post a Comment